Κυριακή , 14 Ιουλίου 2024
Breaking News

Γιατί κιτρινίζουν τα φύλλα της ορτανσίας

Όσοι έχουμε ορτανσίες, κατά καιρούς έχουμε παρατηρήσει ορισμένα φύλλα να χάνουν το πράσινο χρώμα τους και να κιτρινίζουν.Αρχικά, πρέπει να...
Περισσότερα
Γιατί κιτρινίζουν τα φύλλα της ορτανσίας

Ορχιδέα δενδρόβιουμ: Μια εντυπωσιακή ορχιδέα εσωτερικού χώρου

Οι ανήκουν σε μία μεγάλη οικογένεια φυτών (Orchidaceae) με χιλιάδες γένη και είδη που ξεχωρίζουν για τα εντυπωσιακά σχήματα και...
Περισσότερα
Ορχιδέα δενδρόβιουμ: Μια εντυπωσιακή ορχιδέα εσωτερικού χώρου

Alzheimer και βότανα

Alzheimer Το Alzheimer είναι μια νευροεκφυλιστική πάθηση που πλήττει σχεδόν αποκλειστικά την τρίτη ηλικία, αλλά παρόλο που πολλοί το πιστεύουν,...
Περισσότερα
Alzheimer και βότανα

6 έντομα που προσβάλλουν τα λαχανικά και τρόποι αντιμετώπισης

Τα έντομα στον λαχανόκηπο αποτελούν ένα σοβαρό πρόβλημα καθώς δημιουργούν σοβαρές ζημιές στο φύλλωμα των κηπευτικών, στην ανθοφορία και στην...
Περισσότερα
6 έντομα που προσβάλλουν τα λαχανικά και τρόποι αντιμετώπισης

Γιατί ξεραίνονται οι τριανταφυλλιές

Ξεράθηκε η τριανταφυλλιά; Γιατί εμφανίζουν κίτρινα φύλλα οι τριανταφυλλιές;Αν η μας εμφανίζει σημάδια στα φύλλα, τότε καταλαβαίνουμε ότι υπάρχει κάποιο...
Περισσότερα
Γιατί ξεραίνονται οι τριανταφυλλιές

Βότανα που προάγουν την υγεία μέσα από την καθημερινή μας διατροφή #4

Στο άρθρο μου αυτό θα βρείτε γενικές πληροφορίες για το πως διαχειριζόμαστε τα βότανα για να ετοιμάσουμε πολύτιμα γεύματα! Και ναι, τα...
Περισσότερα
Βότανα που προάγουν την υγεία μέσα από την καθημερινή μας διατροφή #4

…αλλά γαρ αίτιος ο εγκέφαλος τούτου του πάθεος, ώσπερ και των άλλων νοσημάτων των μεγίστων.

…ἀλλὰ γὰρ αἴτιος ὁ ἐγκέφαλος τούτου τοῦ πάθεος, ὥσπερ καὶ τῶν ἄλλων νοσημάτων τῶν μεγίστων·  ὅτῳ δὲ τρόπῳ καὶ ἐξ...
Περισσότερα
…αλλά γαρ αίτιος ο εγκέφαλος τούτου του πάθεος, ώσπερ και των άλλων νοσημάτων των μεγίστων.

Αχιλλέα

…όπως πολλές φορές έχω πει*, ένα από τα πιο συνηθισμένα άγρια βότανα είναι, η αχιλλέα/Achillea millefolium. Αν παρατηρήσουμε ή ερευνήσουμε...
Περισσότερα
Αχιλλέα

Η διάρκεια της υγείας μας είναι εξίσου σημαντική με τη διάρκεια της ζωής μας”

Οι επιστήμονες δείχνουν ότι η ανθρώπινη συνείδηση ​​θα μπορούσε να είναι μια παρενέργεια της “εντροπίας” Είναι αρκετά εντυπωσιακό το γεγονός...
Περισσότερα
Η διάρκεια της υγείας μας είναι εξίσου σημαντική με τη διάρκεια της ζωής μας”

Περιπατητικός διαλογισμός

-. το μυαλό μου μπορεί να πάει σε χίλιες κατευθύνσεις. -. αλλά υπάρχει ένα όμορφο μονοπάτι, που εδώ περπατώ με...
Περισσότερα
Περιπατητικός διαλογισμός

Επισκευή καλαμιού ψαρέματος: Δέσιμο οδηγού, Σχέδιο, Υλικά

‘Ενας χρήσιμος οδηγός για την τοποθέτηση και δέσιμο των οδηγών σε ωαρευτικά καλάμα.
Υλικά Δεσίματοs
Νήματα, Οδηγοί, Κορυφές, Σωληνάκια carbon, O rings, Μεσηνέζα, Μαρκαδόροι Πενσάκι, Τσιμπίδα, Ψαλίδι, Κοπίδι, Αναπτήρας, Πολυεργαλείο Dremel, Λίμα Παχύμετρο, Χαρτοταινία, Πλαστικό στυλό 
Οινόπνευμα
Νήματα
Ξεκινώντας ένα από τα σημαντικότερα υλικά για το δέσιμο του οδηγού, το νήμα. Στο εμπόριο υπάρχουν πολλά και διάφορα είδη νήματος, με διαφορετικές ποιότητες, μεγέθη και χρώματα για όλα τα γούστα. Πρέπει να γνωρίζουμε καλά το υλικό που θα χρησιμοποιήσουμε το οποίο θα το καταλάβουμε πολύ ευκολα έπειτα από κάποιες δοκιμές με διάφορα δεσίματα και πειραματισμούς. Συνηθώς προτιμάμε νήματα γνωστών εταιριών ειδικά κατασκευασμένα για το Rod Building. Mια πολύ γνωστή εταιρεία στο χώρο είναι η Gudebrod.Πώς επιλέγουμε το κατάλληλο νήμαΠάνω στα νήματα (φωτο) αναγράφεται ο τύπος νήματος , κωδικός χρώματος , η διάμετρος του νήματος και τα μέτρα που περιέχει η μπομπίνα. Yπάρχουν διάφορα νήματα όπως nylon, μεταλλικά, μεταξωτά, NCP, δίχρωμα, κτλΥπάρχουν άπειρα χρώματα και έτσι κάθε χρώμα έχει βαπτιστεί με τον ανάλογο κωδικό π.χ. 001 είναι το μαύρο, που είναι και το βασικότερο χρώμα. Η διάμετρος του νήματος συμβολίζεται με κάποιο γράμμα όπως Α, C, D, E,ΕΕ κτλ. με εξαίρεση το μετάξι με κωδικό 00. Η διάμετρος παίζει μεγάλο ρόλο στο δέσιμο μας.Τα μέτρα που περιέχει η μπομπίνα συμβολίζονται συνήθως σε γιάρδες (yds) 1 γιάρδα = 91,44 cm. οπότε ένα καρουλάκι νήμα 100 yds ισούτε με 91,44 μέτρα.Τις περισσότερες φορές χρησιμοποιούμε απλά nylon νήματα με μικρή ελαστικότητα για το κυρίως δέσιμο του οδηγού τα οποία είναι πολύ καλά νήματα και βγαίνουν σε πολύ ωραία και έντονα χρώματα . Αυτά είναι και τα φθηνότερα νήματα. Από εκει και πέρα εάν θέλουμε να κάνουμε κάποιο σχέδιο που θα δείξουμε στη συνέχεια , μπορούμε να επιλέξουμε ένα nylon νήμα διαφορετικού χρώματος το οποίο φυσικά θα ταιριάζει με το προηγούμενο ή και να χρησιμοποιήσουμε κάποιο μεταλλικό χρώμα.Το νήμα έχει το μειονέκτημα ότι αλλοιώνεται το χρώμα του μετά το πέρασμα με τη γνωστή εποξική κόλλα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χρησιμοποιούμε ενα πολύ ανοιχτό χρώμα το οποίο να σκουραίνει λιγάκι μετά την εποξική ή ένα χρώμα μέτριας φωτεινότητας το οποίο να σκοτεινιάζει τελείως . Παράδειγμα το κόκκινο χρώμα μπορεί να βγεί μπορντώ. Αυτό σε ορισμένες περιπτώσεις το επιδιώκουμε.Μπορούμε όμως να προμηθευτούμε ένα υγρό το οποίο ονομάζεται ColourPreserver (Προστατευτικό χρώματοs) . Περνάμε το δέσιμο μας με αυτό το υλικό και δεν επηρεάζονται τα χρώματα από την εποξική κόλλα. Θα μιλήσουμε σε επόμενο άρθρο για τον τρόπο χρήσης αυτού του υλικού.Τη λύση τη δίνουν τα νήματα με την ονομασία NCP. Οσα νήματα αναγράφουν τη λέξη NCP σημαίνει ότι δε χρειάζονται Colour Preserver , τα χρώματα τους παραμένουν αναλλοίωτα, είναι όμως λίγο ακριβότερα.Πολύ σημαντικό στοιχείο είναι η διάμετρος που θα χρησιμοποιήσουμε που εξαρτάτε και από το καλάμι που θα δέσουμε. Aλλο είναι το πάχος του νήματος για τα fly rods και τα spinning, άλλο για τα καλάμια casting και άλλο για τα καλάμια του Big Game. Oταν αναφέρεται πάνω στο νήμα το γράμμα Α σημαίνει ότι έχουμε ένα πολύ λεπτό νήμα σε αντίθεση με το Ε που είναι πολύ πιο χοντρό.Χρησιμοποιούμε το Α κυρίως για fly – spinning καλάμια, για καλάμια εγγλέζικου ψαρέματος ή Bolognese και για σχεδιασμό. Το C και D για καλάμια casting και συρτής – βάρκας.Το Ε για καλάμια heavy duty συρτής – βάρκας.Πολύ εύκολα διαπιστώνουμε ότι χρησιμοποιώντας νήμα διαμέτρου Α για casting καλάμια , το δέσιμο φαίνεται πολύ λεπτότερο και απαιτείται λιγότερη εποξική κόλλα άρα και λιγότερο βάρος στο καλάμι. Το δυσκολότερο σημείο είναι το δέσιμο με ένα τόσο λεπτό νήμα το οποίο είναι αρκετά χρονοβόρο και κουραστικό και δεν είναι και απαραίτητο.Η ποσότητα που χρειαζόμαστε για να ξεκινήσουμε, εξαρτάτε προσωπικά από τη χρήση που πρόκειται να κάνουμε. Μπορούμε να επιλέξουμε σαν βασικό χρώμα το μαύρο για παράδειγμα σε μπομπίνα 450 yds, με τη διάμετρο που επιθυμούμε και κάποια μεταλλικά χρώματα για σχεδιασμό σε 100 yds εφόσον θα έχουν και τη μικρότερη κατανάλωση.Είναι πολύ εύκολο να διαλέξουμε το συγκεκριμένο τύπο νήματος που θα χρησιμοποιήσουμε. Επίσης, απο το δέσιμο του οδηγού θα εξαρτηθεί το 70% της δουλειας που θα κάνουμε, μπορεί και παραπάνω. Εαν χρησιμοποιήσουμε πολυ χοντρό νήμα, εαν υπάρχουν ατέλειες όπως μικρές άκρες νήματος οι οποίες δεν έχουν κοπεί στη ρίζα, εάν υπάρχουν κενά μεταξύ σπειρών ή φθορές , τότε όλα αυτά θα εμφανιστούν μετά το πέρασμα της κόλλας. Για να καλύψουμε ορισμένες ατέλειες θα χρειαστεί περισσότερη κόλλα που δεν είναι και ο σωστός τρόπος. Το μόνο που χρειάζεται είναι ελεύθερος χρόνος και πολλές δοκιμές που θα μας οδηγήσουν στην επιτυχία.

Δέσιμο οδηγού διπλήs στήριξηs

rd3.jpg

Ξεκινάμε σαν πρώτη φάση την προετοιμασία του οδηγού διπλήs στήριξηs πριν από το δέσιμο. Φροντίζουμε να έχουμε καθαρίσει το καλάμι χρησιμοποιώντας κάποιο υγρό το οποίο δε θα βλάψει το καλάμι . 
Προσωπικά χρησιμοποιώ οινόπνευμα εφόσον δεν υπάρχει βαφή στο συγκεκριμένο σημείο.Κατόπιν παίρνουμε τον οδηγό και τον τοποθετούμε επάνω στο καλάμι μαρκάρωντας τη θέση του. Τον στηρίζουμε με ένα κομμάτι λεπτής χαρτοταινίας και τσεκάρουμε εάν κάθεται σωστά πάνω στο καλάμι. Είναι σημαντικό τα ποδαράκια του να εφάπτονται σωστά και το δαχτυλίδι να βρίσκεται πάντοτε σε όρθια θέση. Μπορούμε να λυγίσουμε ελάχιστα τα ποδαράκια του για να τον φέρουμε στη σωστή θέση με προσοχή. Θα παρατηρήσουμε ότι οι άκρες των ποδιών δημιουργούν ένα σκαλοπάτι το οποίο δεν είναι ομοιόμορφο και θα δημιουργήσει πρόβλημα κατά το δέσιμο και σίγουρα θα φαίνεται άσχημο.
Παίρνουμε ένα εργαλείο τύπου Dremel ή μία λίμα και τροχίζουμε προσεκτικά τα άκρα του οδηγού ώστε να έχουν τέλεια επαφή με το καλάμι και να σβήσουμε το σκαλοπάτι. Προσοχή τροχίζουμε μόνο απο την πάνω πλευρά τον οδηγό και με κυκλικές κινήσεις.
Έπειτα από προσεκτικό έλεγχο και δοκιμές , ο οδηγός είναι έτοιμος για να ξεκινήσουμε το δέσιμο. Δένουμε πάλι με λίγη χαρτοταινία τον οδηγό στο σημείο που έχουμε μαρκάρει. Εφόσον δε πρόκειται για τηλεσκοπικό καλάμι, τότε κάνουμε και μια ευθυγράμμιση κοιτώντας μέσα απο τους οδηγούς , για να βεβαιωθούμε ότι βρίσκεται στο σωστό σημείο.

rd6.jpg

Το μήκος του δεσίματος εξαρτάτε από το καλάμι και τον οδηγό, έτσι ώστε να κάνουμε ένα ωραίο δέσιμο και να δείχνει ομοιόμορφο σαν σύνολο και με τους υπόλοιπους οδηγούς. Το δέσιμο ξεκινάει πάντα από το καλάμι και κατευθύνεται προς τον οδηγό. Παίρνουμε ένα παχύμετρο και μετράμε το πάχος του καλαμιού. Στη περίπτωση αυτή το πάχος είναι 1,5 mm. Πολλαπλασιάζοντας το 1,5 mm x 1,4 mm = 2,1 mm. Αυτό θα είναι και το μήκος δεσίματος του οδηγού μας.

rd7.jpg

Τσεκάρουμε τα 2,1 mm με το παχύμετρο μας , υπολογίζουμε το δέσιμο, μαρκάρουμε και ξεκινάμε. Επειδή όμως ο τρόπος αυτός εξαρτάτε και από το καλάμι και από το πόδι του οδηγού , μπορούμε να υπολογίζουμε το δέσιμο ίσο με μιάμιση φορά το μήκος του ποδιού του οδηγού ή και λίγο λιγότερο. 
Πάντοτε ξεκινάμε το δέσιμο λίγο πριν το άκρο του οδηγού και συνεχίζουμε με τον ίδιο τρόπο και στουs υπόλοιπουs.  Για το παράδειγμα θα χρησιοποιήσουμε χοντρό νήμα για να φανεί καλύτερα το δέσιμο του οδηγού. 
Κρατώντας τη μια άκρη του νήματοs κάνουμε ένα κύκλο και τη σταθεροποιούμε με τη βοήθεια του άλλου νήματος σταυρωτά.

rb9.jpg

Χρησιμοποιώντας και τα δάχτυλα μας συνεχίζουμε να τυλίγουμε γυρνώντας το καλάμι σταθερά.

rb10.jpg

Επειτα από 6-7 στροφές αφου είμαστε σίγουροι ότι ασφάλισε η μία άκρη και δεν πρόκειται να λυθεί τότε με ένα ψαλιδάκι κόβουμε πολύ κοντά στη ρίζα.

rb11.jpg

Συνεχίζουμε το τύλιγμα σταθερά και σφικτά χωρίς πολύ δύναμη και θάβουμε το κομματάκι που είχε περισσέψει. Θέλουμε να δεθεί ο οδηγόs σταθερά πάνω στο καλάμι αλλα με προσοχή γιατι στη συνέχεια θα χρειαστεί να τον κουνήσουμε ελάχιστα για ευθυγράμμιση. Προχωράμε φτάνοντας στην αρχή του ποδιού του οδηγού όπου και έχουμε τροχίσει. Εδώ φαίνεται και το ομοιόμορφο ανέβασμα της κλωστής πάνω στο πόδι του οδηγού, χωρίs κανένα εμπόδιο.

rb12.jpg

Συνεχίζουμε το δέσιμο και αφαιρούμε προσεκτικά τη χαρτοταινία που στηρίζει τον οδηγό.

rb13.jpg

Λίγο πριν φτάσουμε στην άκρη του , περίπου 6-7 σπείρες, τοποθετούμε τη θηλειά που έχουμε φτιάξει από μεσηνέζα λεπτή 0.23mm π.χ. και λιγότερο. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και το ίδιο νήμα δεσίματος αλλά δεν θα γλυστράει όπως η μεσηνέζα.

Βάζουμε τη θηλειά αντίθετα από τα πόδια δηλαδη από την αντίθετη πλευρά που κάθεται ο οδηγός για να μπορέσουμε να ασφαλίσουμε το νήμα μακριά από τα πόδια του.

Συνεχίζουμε θάβοντας και τη θηλειά κάτω από τις σπείρες για 6-7 στρώσεις περίπου. Φτάνοντας στο τέλος του ποδιού κόβουμε το νήμα 4-5 εκατοστά πιο πάνω.

rb16.jpg

Με τη βοήθεια μιας τσιμπίδας περνάμε τη κομμένη άκρη μέσα από τη θηλειά.

Τραβάμε αργά και σταθερά τη θηλειά έτσι ώστε να περάσει το νήμα κάτω από τις σπείρες , να ασφαλίσει και να βγεί προς τα επάνω.

rb18.jpg

Βγαίνει το νήμα προς τα επάνω και ελευθερώνεται η θηλειά.

Δημιουργείται ένα κενό και εκει θα βάλουμε το κοπίδι και θα κόψουμε την άκρη όσο το δυνατόν στη ρίζα.

rd20.jpg

Με το νύχι μας θα σπρώξουμε τις σπείρες για να κλείσει το κενό που δημιουργήθηκε και να θάψουμε την άκρη του νήματος.

rd22.jpg

Με ένα λείο πλαστικό στυλό ή κατι παρόμοιο θα χαιδέψουμε τις σπείρες ώστε να κλείσουμε οποιαδήποτε κενά και να λειάνουμε το δέσιμο μας. Θα δούμε αμέσως ότι το δέσιμο γίνεται ομοιόμορφο, χωρίς κενά και παίρνει μια γυαλάδα.

rd23.jpg

Υπολογίζουμε το δέσιμο μας και κάνουμε ακριβώς την ίδια διαδικασία και στο άλλο πόδι.

Σχέδιο
Ενα απλό σχέδιο το οποίο μπορούμε να κάνουμε πολύ εύκολα. Θα χρειαστούμε λεπτό νήμα διαμέτρου Α και φυσικά διαφορετικό χρώμα απο το υπόλοιπο δέσιμο για να ξεχωρίζει . Τις περισσότερες φορές είναι απαραίτητη η χρήση μεταλλικής κλωστής .

sx1.jpg

Το πρώτο πράγμα που θα κάνουμε είναι να τοποθετήσουμε απευθείας τη θηλειά απο την πρώτη κιόλας στροφή. Περιστρέφουμε απαλά το καλάμι μέχρι να σταθεροποιήσουμε την άκρη του νήματος και τη θηλειά.

sx2.jpg

Το δέσιμο γίνεται χαλαρά, πάνω από τη θηλειά. Υπολογίζουμε το μήκος του σχεδίου που θέλουμε να πετύχουμε πχ 3 χιλιοστά, σταματάμε και κόβουμε το νήμα αφήνωντας 3-4 εκατοστά.

sx3.jpg

Περνάμε την άκρη που αφήσαμε μέσα απο τη θηλειά κρατώντας το υπόλοιπο δέσιμο σταθερά.

sx4.jpg

Τραβάμε τη θηλειά (μεσηνέζα) αργά για να μην τραυματιστεί η μεταλλική κλωστή.

Θα φέρουμε τις άκρες στην ίδια ευθεία έτσι ώστε να κοντράρει η μια την άλλη. 
Δε χρειάζεται να δένουμε πολύ σφιχτά στην αρχή. Εχουμε το περιθώριο να το κάνουμε μετά. Όπως φαίνεται απο τη φώτο.

sx6.jpg

Θα κόψουμε τις άκρες με το κοπίδι όσο γίνεται στη ρίζα και με το νύχι μας η με κάποιο πλαστικό κομμάτι θα σπρώξουμε σιγά σιγά το νήμα κοντά στο υπόλοιπο δέσιμο. 
Προσοχή, καλό θα ήταν εδώ να σπρώξουμε το δέσιμο σαν πρώτη φάση και έπειτα να κόψουμε τις άκρες γιατί υπάρχει η περίπτωση να χαλαρώσει.

sx7.jpg

Η ίδια εργασία και απο την άλλη πλευρά και είμαστε έτοιμοι. Τσεκάρουμε για τυχόν ατέλειες ή κενά και περνάμε στη επόμενη φάση για την επικάλυψη εποξικής.

Δέσιμο οδηγού μονήs στήριξηs

Τώρα θα δούμε τα βήματα ενός δεσίματος οδηγού μονής στήριξης. Τέτοιους οδηγούς σπανίως θα συναντήσουμε σε καλάμι surfcasting ή beach. Toυς συναντάμε σε καλάμια bolognese, spinning και εγγλέζικο. Ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα θα είναι πολύ εύκολο να δέσει ή να επισκευάσει κάποιος το καλάμι του. Για το δέσιμο ενος τέτοιου οδηγού το νήμα τύπου Α , δηλαδή πολύ λεπτή διάμετρος ,είναι απαραίτητο.

ant1.jpg

Πρώτο βήμα αφου επιλέξουμε το σωστό οδηγό και το κατάλληλο σημείο τοποθέτησης, θα φροντίσουμε να τροχίσουμε την άκρη του, όπως κάναμε και στον οδηγό διπλής στήριξης . Ελέγχουμε εαν ο οδηγός πατάει σωστά στο καλάμι και κάνουμε μια πρόχειρη ευθυγράμμιση με τους υπόλοιπους. 
Χαρτοταινία για τη στήριξη του.

ant2.jpg

Υπολογίζουμε περίπου 1,5 φορά το μήκος του ποδιού του οδηγού π.χ. εάν το ποδαράκι είναι 1 εκατοστό τότε επί 1,5 = 1,5 εκ. Σημαδεύουμε και ξεκινάμε το δέσιμο απο εκεί. Μπορούμε να κάνουμε δέσιμο 2 φορές το μήκος του οδηγού. Απλά πρέπει να εφαρμόσουμε την παραπάνω μέτρηση σε όλους τους οδηγούς για να υπάρχει ομοιομορφία στο δέσιμο.Πάντα ξεκινάμε το δέσιμο απο το καλάμι και έπειτα ανεβαίνουμε στον οδηγό. Αυτό γίνεται και για λόγους ομορφιάς αλλά και αντοχής στο δέσιμο.

ant3.jpg

Συνεχίζουμε το δέσιμο, προσοχή όχι πολύ σφιχτά, μπορεί να τραυματίσουμε το καλάμι ειδικά όταν δένουμε κάποιο spinning ή εγγλέζικο το οποίο έχει λεπτά τοιχώματα. Μπορείτε να κάνετε ένα πείραμα και να δείτε πόσο σφιχτά δένουν οι σπείρες έστω και εάν δεν ασκούμε δύναμη και δένουμε χαλαρά.

ant4.jpg

Μόλις φτάσουμε στο τελείωμα συνεχίζουμε το δέσιμο και μετά τον οδηγό. Αυτό γίνεται περισσότερο για ασφάλεια ώστε να δέσει καλύτερα ο οδηγόs.

ant5.jpg

Κάνουμε 5-10 σπείρες επιπλέον και δεν ξεχναμε τη θηλειά. Κόβουμε το νήμα και περνάμε την άκρη.

ant6.jpg

Τραβάμε τη θηλειά με προσοχή.

ant7.jpg

Σπρώχνουμε με το δάκτυλο τις σπείρες προς τον οδηγό για να κλείσουμε το κενό.

Κόβουμε την άκρη.

Με μια λεία επιφάνεια στρώνουμε τις σπείρες και καλύπτουμε τα κενά.
Καλή επιτυχία

About admin

Check Also

Ψάρεμα Απαγορευμένες Μέθοδοι και Εργαλεία

1. Καταδυτικές συσκευές:Δεν επιτρέπονται οι καταδυτικές συσκευές παροχής αέρα για οποιαδήποτε μορφή αλιείας (πλην σπόγγων …

Ψάρεμα λυθρίνι: Θέλει τεχνική… και δόλωμα

Τα λυθρίνια – Ψάρεμα

Ανήκει στην οικογένεια των σπαρίδων (sparidae) και στο λεπτό και επίμηκες σώμα του συναντώνται όλες …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.